تولید کننده براکت آسانسور

براکت ریل آسانسور

براکت قطعه ای است فلزی که بعنوان مهار کننده حرکت کابین و ریل های آسانسور مورد استفاده قرار می گیرد. در این مقاله جزئیات بیشتر آن را با هم دیگر مرور می کنیم.

برای دریافت قیمت روز براکت آسانسور همین الان به واتساپ پیام دهید.

قیمت براکت آسانسور
براکت تی 5 : t5

قیمت براکت آسانسور

شما می توانید برای خرید براکت با کمترین قیمت و بصورت مستقیم از درب کارخانه(تولید کننده براکت آسانسور) با ما کارشناسان ما تماس بگیرید.

کاربردهای براکت آسانسور

براکت باعث می شود تا کابین به آرامی حرکت کند و بدون تکان و یا لرزش بین طبقه ها جابجا شود. نبود براکت باعث ایجاد لرزه ها و صداهای در کابین می شود.
چانچه در کابین آسانسور خود صدا یا لرزش احساس می کنید احتمالا بخاطر این است که این براکت ها بطور درست نصب نشده است.
محل قرار گیری این براکتها بسیار مهم هستند. در واقع ابتدا با ریل ها را به درستی نصب کرد و سپس با توجه به ریل این براکت ها را تنظیم کرد. بهترین جا برای نصب براکت ها، اسکت فلزی ساختمان هستند زیرا مقاومت بیشتری دارند و یک دست هستند.
این براکت ها را باید در محل اتصال دو ریل نصب کنید و بهتر است که زیر ریلی نصب شود که با ریل بالا سری آسانسور در ارتباط است. محل قرار گیری این ریل ها و براکت ها در نقشه آسانسور مشخص هستند.

براکت ریلی آسانسور
براکت ناودانی
کاربردهای براکت آسانسور

انواع براکت آسانسور

براکت ها دو نوع مختلف دارند و با توجه به نوع آسانسور و محل نصب آن تعیین می شود. هر کدام از این براکت ها روی ریل آسانسور و در چاه یا چاهک برای اتصال به دیواره نصب می شود.
مهمترین وظیفه براکت ایجاد ایمنی و حرکت نرم کابین می باشد اما این تنها وظیفه آن نمی باشد بلکه وظیفه حفظ نا ترازی دیواره های چاه آسانسور را نیز بر عهده دارد.

براکت آسانسور
براکت تی 5 : t5
انواع براکت آسانسور
براکت ناودانی
کاربردهای براکت آسانسور

تولید کننده براکت آسانسور

پامیر آسانسور بزرگترین تولید کننده انواع قطعات آسانسور با بیش از 15 سال سابقه آماده خدمت رسانی به شما می باشد. برای خرید بصورت مستقیم از درب کارخانه تماس بگیرید.
انواع محصولات ما عبارتند از:

انواع براکت آسانسور
براکت ناودانی
کاربردهای براکت آسانسور

تولید براکت آسانسور

تولید براکت در ابعاد و اندازه های مختلفی است. معیارهای که برای تولید براکت استفاده می شوند عبارتند از:
سرعت حرکت

  • نوع ریل آسانسور
  • اندازه ریل
  • ترمز آسانسور
  • ظرفیت کابین

این براکت ها از جنس های مختلفی ساخته می شوند مانند

  • براکت نبشی
  • براکت ورقه آهنی
  • براکت ناودانی

معمولا از روش آهن کشی برای نصب این نوع براکت ها استفاده می شود.
در این روش ابتدا باید براکت ها را به دیواره چاه وصل کرد البته قبل از آن باید اندازه های تیرها، نوع و جنس آنرا بررسی نمود.
در صورتی که براکتها به درستی نصب نگردد ریل ها دچار مشکل می گردد و در نتیجه باعث ایجاد لرزش یا صداهای در کابین می گردد و حتی ممکن است موتور آن دچار مشکل گردد. شما می توانید این قطعات را بصورت مستقیم از تولید کننده براکت آسانسور تهیه کنید.

فروش براکت آسانسور
فروش براکت آسانسور

براکت وزنه آسانسور

براکت در واقع یکی از ملزومات ریل است که به هدایت کابین و وزنه تعادل کمک می کند. این براکت بعنوان پایه و اتصال دهنده بین کابین و سازه درون چاه شناخته می شود.
این وسیله بسیار کوچک نقش حیاتی در حفظ ایمنی کابین و اسانسور دارد. شما می توانید این براکت را با بهترین قیمت از پامیر آسانسور خریداری کنید.
برای ساخت این براکت ها از ورق های بزرگی استفاده می شود که به شکل نبشی خم می کنند که هنگام نصب آسانسور جهت تنظیم ریل به چاه از براکت و لقمه استفاده می شود.

براکت در اسانسور

آسانسورهای ما معروف به آسانسور کششی است که از دو ریل برای هدایت کابین و وزنه های تعادلی آسانسور استفاده می کنند. حال این ریل ها باید به آسانسور و چاه متصل گردد که این کار توسط براکت انجام می شود.
یعنی زمانی که فرآیند ریل گذاری در چاه انجام می شود این کار با براکت انجام می گردد. که همین مورد باعث حذف لرزش های کابین می گردد.
براکت دارای ساختار ساده بصورت نبشی می باشد که طوری طراحی شده اند که بتوانند نا ترازی و یک دست نبودن چاه آسانسور را برطرف کنند.
پارامترهای که در براکت تعیین کننده می باشد عبارتند از سرعت حرکت آسانسور، ظرفیت کابین، نوع کابل، تعداد طبقات، نوع موتور و …

"<yoastmark

 

قیمت براکت ریل آسانسور

پامیر آسانسور تولید کننده انواع قطعات آسانسور و وزنه های تعادلی می باشد. کارشناسان ما آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. برای خرید براکت آسانسور با کمترین قیمت و بهترین کیفیت با ما تماس بگیرید.

براکت t9

براکت ها به طور معمول از سه مدل زیر تشکیل شده اند.

  • براکت تی 5 : t5
  • براکت تی 9 : t9
  • براکت تی 16 : t16

تولید براکت آسانسور

هر کدام از این براکت ها کاربردهای مختلفی دارند. در آسانسورهای کمتر از 8 نفره با حداکثر 10 ایستگاه از ریل تی5 استفاده می شود. و از براکت تی 9 برای هدایت کابین
در آسانسور های 8 نفر به بالا از براکت t9 برای هدایت وزنه ها و از ریل t16 برای هدایت کابین استفاده می گردد
این براکت ها با اینکه ظاهر بسیار ساده ای دارد اما وظیفه مهمی بر عهده دارد.
هنگام نصب ریل ها، از کف چاه شروع می کنند و باید دقت شود که کاملا عمودی و بدونی هیچ خمیدگی و انحراف صورت گیرد. در غیر اینصورت هنگام استفاده از کابین مشکلاتی بوجود خواهد آمد.
محل نصب هر کدام از این براکت ها بسیار مهم می باشد و بهتر است که حداقل یک براکت برای هر ریل در نظر گرفته شود.

ساخت براکت آسانسور

برای ساخت براکت آسانسور نیاز به تجهیزات و نیروی متخصص می باشد. همچنین در تهیه مواد اولیه نیز باید از تخصص و دانش کافی برخودار باشید.

پامیرآسانسور بزرگترین تولید کننده براکت آسانسور و کلیه قطعات آسانسور می باشد.

ابعاد براکت آسانسور

براکت آسانسور در ابعاد و اندازه مشخص و استانداری تولید می شود که معروف ترین آنها عبارتند از T5, T9, T16 .شما می توانید هر کدام از اینها را با قیمت و کیفیت مناسب، بدون هیچ واسطه از ما تهییه کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴.۶ از ۵
از مجموع ۷ رای

2 در مورد “تولید کننده براکت آسانسور”

    1. ممنون از اینکه پامیر آسانسور را انتخاب کردید
      امیدواریم که توانسته باشیم رضایت شما را جلب کنیم.
      برای سفارش سایر محصولات خود می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید و از خدمت باشگاه مشتریان ما استفاده کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان و استعلام قیمت