فنر درب آسانسور

قیمت فنر درب آسانسور

پامیر آسانسور بعنوان بزرگترین تولید کننده انواع قطعات آسانسور و فنر درب آسانسور آماده خدمت رسانی به شما می باشد. شما می توانید این فنر درب را بصورت مستقیم از درب کارخانه دریافت کنید. برای دریافت قیمت و ثبت سفارش همین الان با ما تماس بگیرید.

فنر درب

فنر درب آسانسور

آسانسورها یکی از پرکاربردترین وسیله ها در هر ساختمانی هست و باعث بالا رفتن ارزش ساختمان نیز می شود. درب آسانسور برای حفظ امنیت افراد استفاده کننده بسیار ضروری است و به همین خاطر مورد استفاده قرار می گیرد.

دربهای آسانسور هم کاربرد امنیتی دارد و هم اینکه به زیبایی آسانسور کمک می کند. درب لولایی آسانسور دارای یکسری متعلقاتی می باشد که شامل دیکتاتور، قفل درب و فنر درب آسانسور است.

انواع فنر درب آسانسور

فنر درب آسانسور جز قطعات مرتبط با مرحله راه اندازی آسانسور است و به تعداد هر طبقه ساختمان مورد استفاده قرار میگیرد. در واقع هر طبقه شامل یک درب آسانسور همراه با متعلقات آن می باشد.

این وسیله طوری طراحی شده که با استفاده از قابلیت فنری خود درب را به حالت بسته برگرداند. یعنی زمانی که درب توسط افراد باز می گردد این فنر با ایجاد فشار روی درب باعث بسته شدن آن می شود که این در حرکت کابین و امنیت آن بسیار مفید می باشد.

محل قرار گرفتن فنر درب آسانسور ما بین دو لولای درب است که توسط واشر مخصوص آن محکم می شود.

قیمت فنر درب آسانسور

فنر درب بند

کاربرد درب های لولایی آسانسور برای طبقات است.و برای هر طبقه یک درب در نظر گرفته می شود.فنر درب لولایی آسانسور در آخرین مرحله از نصب ، راه اندازی می شود.این وسیله دارای ساختاری ساده است.و مابین دو لولای درب قرار می گیرد.باید به این نکته توجه نمود : به تعداد درب لولایی آسانسور ، فنر درب نیاز است.

فنر در آسانسور

وظیفه این قطعه برگشت دادن درب به حالت بسته و نگه داشتن درب در این حالت تا زمان قفل شدن درب است.گفتنی است : بهتر است ، در زمان خرید درب لولایی آسانسور به متعلقات آن نیز توجه شود.هر چند مراحل نصب این دو با هم متفاوت است.اما کیفیت متعلقات از اهمیت بالایی برخوردار است.

نحوه تنظیم دیکتاتور درب آسانسور

در مرحله راه اندازی آسانسور از قطعات مختلفی استفاده می گردد.یکی از این قطعات فنر درب لولایی آسانسور است.این وسیله مابین دو لولای درب قرار می گیرد.و توسط واشر شش گوش که مخصوص آن طراحی شده محکم می شود .

فنر درب جزء متعلقات درب آسانسور است.

و به همراه دیکتاتور و قفل درب لولایی آسانسور در یک مرحله راه اندازی می شود.از نکاتی که در مورد فنر درب حائز اهمیت است : قابلیت کشسانی آن است.به طوری که درب را مجددا به حالت بسته بر می گرداند.

لیست قیمت لوازم یدکی آسانسور

آسانسور در چندین مرحله نصب و راه اندازی می گردد.و از قطعات مختلفی تشکیل شده است.وظیفه فنر درب لولایی آسانسور برگشت دادن درب به حالت بسته و نگه داشتن درب در این حالت تا زمان قفل شدن درب است.

علت باز و بسته شدن درب آسانسور

این وسیله دارای قابلیت ارتجاعی است.

به طوری که هنگامی که درب را باز می کنیم با استفاده از این قابلیت درب را مجددا به حالت بسته برمی گرداند.گفتنی است : درب های لولایی به همراه ریل در اولین مرحله نصب می شود.در صورتی که فنر درب در مرحله پایانی از نصب ، راه اندازی می گردد.

تنظیم فنر درب آسانسور

در مرحله راه اندازی علاوه بر قطعات الکتریکال ، برخی دیگر از قطعات مانند فنر درب لولایی آسانسور نصب می شود.این وسیله به صورت شش پر ۱۴mm آبکاری شده و از تعداد ۵ لایه فنر با ضخامت ۰٫۵mm و عرض ۱۳mm تشکیل شده است.

زمانی که درب طبقات آسانسور توسط کاربر باز می گردد.فنر درب وظیقه برگشت دادن درب به حالت بسته و نگه داشتن درب در این حالت تا زمان قفل شدن درب را بر عهده می گیرد.شما می توانید : برای استعلام قیمت انواع قطعات آسانسور با شماره های ثابت مجموعه رایا تماس بگیرید .یا از طریق دایرکت اینستاگرام با ما در ارتباط باشید.

تعمیر قفل درب آسانسور

برای راه اندازی درب لولایی آسانسور قطعاتی نیاز است.

فنر درب لولایی که بر روی چهار درب لولایی در قسمتی که برای آن طراحی شده است ( مابین دو لولای درب ) نصب میشود و توسط واشر شش گوش که مخصوص آن طراحی شده محکم میشود .

وظیقه آن برگشت دادن درب به حالت بسته  و نگه داشتن درب در این حالت تا زمان قفل شدن درب میباشد . همانطور که از نامش پیداست فنر درب  هنگامی که درب را باز میکنیم با استفاده از قابلیت فنری خود درب را مجددا به حالت بسته برمیگرداند.

انواع دیکتاتور درب آسانسور

این فنر ها به صورت شش پر 14mm آبکاری شده  و از تعداد 5 لایه فنر با ضخامت 0.5mm و عرض 13mm تشکیل شده است.

این قطعات شامل :

  • دیکتاتور آسانسور
  • قفل درب لولایی آسانسور
  • فنر درب

فنر درب های طبقات اتوماتیک : فنر درب ها تنها تفاوت هایی که با هم دارند  ازنظر نصب مکانی درب بوده و تفاوت های دیگری هم که دارند از نظر شکل ظاهری و طول و عرض و ضخامت فنر درب ها می تواند با هم تفاوت هایی داشته باشند که کارایی تمامی فنر درب های آسانسور کاملا یکسان می باشند که انواع مختلفی از نظر شکل و طول و عرض هم دارند

آرام بند یا دیکتاتور آسانسور وسیله ای است.که در درب های لولایی مورد استفاده قرار می گیرد. تا از بسته شدن شدید درب جلوگیری کند. در واقع زمانی که درب رها می شود به علت سرعت زیاد، صدای شدیدی را هنگام برخورد با چهارچوب ایجاد می کند که به همین منظور از دیکتاتور استفاده می شود.قفل درب یک وسیله مکانیکی است.که به کاربر اطمینان می دهد.

فنر درب لولایی آسانسور در کنار قفل طبقات آسانسور و دیکتاتور آسانسور جزء متعلقات درب لولایی آسانسور است. تعداد لازم برای هر درب لولایی آسانسور به تعداد درب ها بستگی دارد و در هر درب لولایی آسانسور یک عدد فنر درب مورد استفاده قرار می گیرد.

تا درب به طور کامل بسته شده است.فنر درب لولایی آسانسور برای برگشت دادن درب به حالت بسته و نگه داشتن درب در این حالت تا زمان قفل شدن درب مورد استفاده قرار می گیرد.

شما می توانید ویدیویها کارخانه پامیر آسانسور را در اینجا مشاهده کنید.

لیست محصولات پامیر آسانسور

انواع وزنه تعادل آنسور شامل:

 

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴.۴ از ۵
از مجموع ۵ رای

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان و استعلام قیمت